Дуже
часто ви задумуєтеся над майбутнім своєї дитини, намагаєтеся
зрозуміти чи буде вона успішною в дорослому житті. Основи успішності
закладаються ще у ранньому дитинстві. Формування правильної мови дитини
- це складний і тривалий процес. Дитині потрібно
навчитися сприймати мову, спрямовану до неї, керувати своїми
органами артикуляції, повноцінно спілкуватись з оточуючими.
Перш за все, дорослі звертають увагу на те, чи правильно дитина
вимовляє звуки. Але проблеми розвитку мови не обмежуються тільки цим...
Це
може бути фонетичне порушення мовлення - порушення вимови деяких
звуків, фонетико - фонематичні порушення мовлення - дитина не тільки
погано говорить, а й сприймає неправильно звуки рідної мови, і на
кінець - загальний недорозвиток мовлення, коли порушені і
вимова, і сприйняття, і граматика, бідний словниковий запас,
відсутнє зв'язне мовлення. Практика свідчить, що своєчасне логопедичне
втручання є одним із сучасних засобів запобігання невстигання
дітей у школі і водночас ефективним способом стимуляції психічного
розвитку дитини в цілому. Неоцінене значення корекції мовленнєвих вад
має для становлення особистості у дітей. Завдяки їй
вдається попередити формування багатьох небажаних рис особистості:
комплексу неповноцінності, надмірноїневротизації, замкнутості,
тривожності, відмові у спілкуванні, в подальшому – дисграфія
(порушення письма).
Логопед допоможе виявити проблему в розвитку мови, усунути
її.
Як проходить логопедична година? На що спрямоване заняття?
1. Підготовка мовленнєвого апарату, та розвиток дрібної моторики рук
(артикуляційні вправи, дихальні вправи, ігри з пальчиками).
2. Ігри спрямовані на розвиток уваги, пам'яті, мислення, логіки, уяви.
3. Постановка звука.
4. Автоматизація звука (закріплення), диференціація (вміння вживати поставлений звук в
складах, словах, реченнях), що формує комунікативні уміння і навички.
Немає коментарів:
Дописати коментар