• Хороше мовлення
дитини - успішне навчання у школі, широкі можливості у подальшому виборі
професії, вміння спілкуватися з людьми.
• Найнаполегливіша
робота вихователя не дасть цілковито сподіваного результату без систематичних
занять батьків з дитиною вдома.
• Щоб у навчанні та
вихованні дитини досягти потрібних результатів, мовлення самих дорослих має
стати прикладом для наслідування (наслідування - психологічна особливість
дітей).
• Якщо дитина повсякчас
буде чути чітке, правильне мовлення, то завдяки наслідуванню воно стане для неї
звичкою і унеможливить мовленнєві вади.
• Ви ще самі не вмієте
правильно розмовляти українською? Вчіться разом з дитиною! Не змушуйте її
повторювати ваші слабкість та лінькуватість у самовдосконаленні й унаслідок
цього - небажані проблеми у мовленні.
• У дитини, як і у
дорослих, не завжди все добре виходить. Тож часом ви нарікаєте на відмову її
від подальших занять. Не опускайте руки! Не виказуйте негативних емоцій:
роздратування, глузування. Та найгіршими вашими словами в цій ситуації буде:
«Нічого, прийде час - сам навчиться!» Добре, якщо буде саме так
• Нехай ваші заняття з
дитиною перейдуть у мовленнєві ігри та забави. Гра містить у собі частку емоційного
піднесення, яке зростає завдяки наявності в ній елементів несподіванки та
змагання. Емоційне насичення надає іграм привабливості.
• Вибирайте час, коли
дитина перебуває у хорошому настрої.
•Добираючи ігри,
зважайте на темперамент дитини.
• Не фіксуйте увагу
малюка на тому, що не виходить. Підбадьорте і, щоб «розрядити ситуацію»,
ненав'язливо поверніть до більш простого, вже відпрацьованого матеріалу, ніби
нагадавши, що колись у неї це також не виходило.
• Коротенький віршик,
промовлений веселим, загадковим тоном, допоможе заохотити дитину до
гри-заняття.
• Заняття проводьте
двічі-тричі на тиждень, а якщо дитина ще погано розмовляє, то й частіше.
Немає коментарів:
Дописати коментар