1. Діагностичний блок
№
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
1
| Діагностування та виявлення дітей з вадами мовлення. |
Вересень, травень
|
2
| Діагностування та виявлення дітей з вадами письма та читання. |
Вересень, травень
|
3
| Первинне обстеження дітей дошкільного віку в умовах логопедичного пункту |
Протягом року
|
4
| Збирання медичної, психологічної та педагогічної інформації про ранній розвиток дітей, зарахованих до логопедичного пункту |
Жовтень, січень
|
5
| Психолого-педагогічний та медичний огляд дітей молодшого віку, які мають важкі порушення мовлення |
За потребою
|
6
| Обстеження дітей із важкими мовленнєвими порушеннями для проходження ПМПК (за запитом шкіл) |
Лютий, березень
|
7
| Підсумки, результат та аналіз корекційно-педагогічного (логопедичного) процесу: - комплексний розгляд усіх факторів, що формують навчальний процес; - створення оптимальних умов для розвитку й реалізації можливостей дітей до спілкування |
Протягом року
|
8
| Відвідування уроків з метою спостереження за учнями, які мають мовленнєві недоліки |
Протягом року
|
9
| Обстеження майбутніх першокласників |
Лютий, березень
|
10
| Виявлення логопатів, які потребують консультації у психіатра та Харківської обласної ПМПК |
Протягом року
|
11
| Підготовча робота до виїзного засідання Харківської обласної психолого-медико-педагогічної консультації |
Квітень, травень
|
2. Блок профілактичної та консультаційної роботи
№
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
1
| Поглиблені медичні обстеження дітей, які відвідують логопедичний пункт (за потребою) |
Вересень, жовтень
|
2
| Надання консультативної допомоги батькам учнів із порушеннями мовленнєвого розвитку |
Протягом року
|
3
| Надання консультативної допомоги педагогам з питань порушення мовлення в дітей |
Протягом року
|
4
| Організація консультативних занять з учнями початкової школи, які мають окремі мовленнєві порушення: - мономорфна дислалія; - дисграфія, дислексія |
Протягом року
|
5
| Профілактика порушень писемного мовлення: - організація занять; - визначення психолого-педагогічної типології труднощів у навчанні логопатів; - системний підхід як різнобічний вплив на дефект |
Протягом року
|
6
| Випускні бесіди на логопедичному пункті |
Грудень, травень
|
3. Блок корекційно-розвивальної роботи
№
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
1
| Корекційна-розвивальна робота вчителя-логопеда щодо виправлення мовленнєвих в учнів шкіл району, виявлених від час первинної діагностики у вересні 2014 року |
Протягом року
|
2
| Корекційна-розвивальна робота вчителя-логопеда щодо пізнавального розвитку учнів, які мають мовленнєві дефекти |
Протягом року
|
3
| Корекційна-розвивальна робота вчителя-логопеда для розвитку всебічної моторики учнів із мовленнєвими порушеннями: - пальчикова гімнастика; - фізкультхвилинки; - логоритміка; - мовні ігри та скоромовки з рухами |
Протягом року
|
4
| Проведення логопедичного масажу дітям, які мають важкі мовленнєві порушення |
За потребою
|
4. Блок методико-просвітницької роботи
№
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
1
| Методична допомога вчителям та заступникам директорів шкіл з питань корекції мовленнєвих недоліків учнів |
За потребою
|
2
| Самоосвіта: - вивчення статей із журналу “Логопед”, “Початкова освіта”, “Дошкільне виховання”, “Психолог” тощо; - придбання спеціальної літератури; - вивчення передового досвіду колег. |
Протягом року
|
3
| Участь у роботі методичних об'єднань логопедів, учителів початкових класів і психологів. Підготовка доповідей і виступів: - “Попередження мовленнєвих порушень в учнів молодшого шкільного віку”; - “Графічні диктанти як засіб попередження порушень писемного мовлення”. |
Серпень, січень
|
4
| Виступи на батьківських зборах для батьків, діти яких відвідують логопедичний пункт: - “Виконання корекційно-логопедичних домашніх завдань у сім'ї”; - “Види масажу, які сприяють лікуванню мовленнєвих вад, і техніка їх виконання в домашніх умовах”; - “Що робити, щоб мовленнєві порушення не повернулися” |
Протягом року
|
5
| Дослідження передового педагогічного досвіду та практичного матеріалу |
Протягом року
|
6
| Участь у консиліумах: - педагогічних (з проблем певних учнів); - медичних (обстеження дітей з мовленнєвими проблемами та консультування батьків) |
За потреби
|
7
| Робота за темою: “Арт-терапія з дітьми-логопатами” |
Протягом року
|
5. Організаційний блок
№
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
1
| Складання річного плану роботи |
Серпень, травень
|
2
| Зарахування учнів до логопедичного пункту |
Вересень, січень
|
3
| Комплектування логопедичних і корекційних груп |
Вересень, січень
|
4
| Складання планів корекційно-розвивальної та профілактичної роботи |
Вересень, січень
|
5
| Вибір стратегії корекційно-педагогічного процесу — планування роботи логопеда на рік |
Вересень
|
6
| Ведення документації: - журнал обстеження учнів; - журнал обліку занять; - мовні картки. |
Протягом року
|
7
| Вибір засобів організації корекційно-педагогічного напрямку роботи: - основні завдання державного стандарту; - визначення обсягу загальної шкільної освіти та рівнів навчального матеріалу засвоєння; - визначення державних вимог (критерії та форми оцінювання) для мінімального рівня засвоєння навчального матеріалу; - визначення корекційно-педагогічних засобів для запобігання загальної неуспішності |
Протягом року
|
8
| Облаштування логопедичного пункту: - виготовлення демонстраційних і роздавальних посібників; - придбання таблиць, посібників, дитячої літератури |
Протягом року
|
9
| Поповнення бібліотеки логопедичного пункту |
Протягом року
|
10
| Підбиття підсумків роботи за навчальний рік |
Травень
|
11
| Складання звіту про роботу протягом навчального року: - збирання цифрового матеріалу; - аналіз проведення роботи в корекційних групах із різними мовленнєвими порушеннями |
Квітень, травень
|
12
| Надання звіту про проведену роботу за навчальний рік начальникові відділу освіти |
Червень
|
Дякую Вам.
ВідповістиВидалити